PR-ul are nevoie de un rebranding?

Am gasit pe PRweek.com un articol interesant despre noua provocare a relatiilor publice si anume despre reinventarea industriei noastre: Public relations: time for a name change?

Trecand peste faptul ca este un articol in tonul noii paradigme a Relatiilor Publice (public relations is about people relations) este interesant  de vazut cum se va face, sau cine stie poate deja se face, trecerea de la public la personal relations.

Am asa o banuiala ca aceasta tranzitie e asigurata de social media. Vorba aia: ca de n-ar fi fost, nu s-ar fi povestit. 🙂

4 responses

  1. […] Pe PR-Romania.ro Renate Roca-Rozenberg are un articol extrem de interesant despre joburi în PR și despre oamenii care lucrează în acest domeniu, iar Andrei Chirica vorbește pe blogul său despre ideea de a face un rebranding PR-ului. […]

  2. Pai cam da 🙂

  3. […] Acu vreo 2 saptamani am citit-o in graba, intr-o zi,  mi-am notat o groaza de idei insa le-am pierdut.  In fine, ideea generala care mi-a mai ramas in cap este ca acum Relatii Publice trebuie sa poarte un dialog direct cu consumatorii. Lucru nu neaparat nou, insa in momentul in care s-a scris si a aparut prima editie a cartii era o noutate. Cum va spuneam acum ceva vreme noua paradigma in Relatii Publice: Public Relations is about People Relations. […]