Reduceri de 15% la Romanian Youth Focus 2012. Info in articol …

Pe 13 si 14 decembrie va avea loc Romanian Youth Focus 2012, un nou eveniment SMARK KnowHow adresat profesionistilor din marketing si comunicare din Romania.

Aflata la prima editie, Romanian Youth Focus 2012 este o conferinta dedicata tinerilor si brandurilor ale caror portofolii includ produse sau servicii pentru tineri, acest segment aflat in continua miscare si atat de relevant pentru dezvoltarea pe termen mediu si lung a brandurilor.

Piata de bunuri si servicii adresate tinerilor este una dificila din cauza puterii de cumparare reduse a publicului pe care il targeteaza, pe de o parte, respectiv a numeroaselor si diferitelor segmente demografice care il alcatuiesc si a influentei asupra cheltuielilor familiei pe care o au tinerii, pe de alta parte. In plus, adolescentii si tinerii adulti sunt adesea cei care seteaza trendurile care sunt adoptate de celelalte grupuri demografice si ei sunt cei care vor face obiectul acestui eveniment.

Romanian Youth Focus 2012 abordeaza aspecte esentiale pentru profesionistii care lucreaza in marketing si comunicare pentru branduri care targeteaza tinerii, fie ca vorbim despre adolescenti (14-21 ani) sau despre adulti (21-29 ani). De altfel, acest public tinta este subiectul mai multor posibile segmentari demografice si atitudinale, datorita caracterului sau foarte eterogen.

Principalele teme care vor fi dezbatute in cadrul conferintei sunt:
– Profilul tinerilor: atitudini, comportamente de consum, tipologii, trenduri
– Ce este relevant in comunicarea cu tinerii? Continut media, canale de comunicare, insight-uri
– Studii de caz si cele mai bune practici din diferite domenii: tehnologie, servicii, moda, lifestyle, FMCG

Evenimentul este structurat in 4 paneluri, pe durata a doua zile si reuneste profesionisti din mai multe zone de expertiza: cercetare de piata, sociologie şi psihologie, creatie publicitara, strategie de marketing, digital media, entertainment s.a.

Informatii complete despre eveniment si despre inscriere sunt disponibile pe site-ul oficial.

Pentru toti cititorii mei care se inscriu la eveniment este disponibil un pret redus cu 15%. Tot ce trebuie sa faci este sa scrii un e-mail la events[@]SMARK[.]ro in care se mentioneaza codul promotional  RYF426.

 

 

%d bloggers like this: