Mi-a zis mama sa nu ma cert cu ei

Preşedintele Traian Băsescu a distrus România deoarece a fost înconjurat de slugi şi favorite şi a luat singur decizii, a declarat liderul USL, Victor Ponta, adăugând că pentru el este o şansă să se poată sfătui cu Antonescu şi Oprescu şi arătând că şi mama sa i-a spus să nu se certe cu aceştia doi:  Nu cumva să te cerţi cu Crin sau cu Oprescu. Să fiţi împreună că eu vreau să vă văd pe toţi împreună.  (RTV.NET )

 

Nu stiu daca l-a sfatuit cineva pe Victor Ponta sa spuna asta insa mi se pare cea mai tare declaratie politica din ultimele luni. Declaratie care poate sa ajute USL sa castige ALEGERILE PARLAMENTARE 2012.  Nu am date la indemana, insa cred ca fanii lui Ponta si Crin sunt in marea lor majoritate oameni tineri, iar targetul 55+ este usor neglijat prin prisma faptului ca cei 2 sunt si ei tineri. INSA, acest lucru l-a rezolvat Victor Ponta aseara cand a declarat ca mama lui i-a spus: Nu cumva să te cerţi cu Crin sau cu Oprescu. Să fiţi împreună că eu vreau să vă văd pe toţi împreună. 

Pentru cei din mediul rural asta se traduce asa: Ce baiat bun, se intelege cu mama lui si nu iese din vorba ei!!!  

Pentru mine acesta este un moment de maxima incarcare imagologica, dar ce stiu eu… poate ma insel. Insa, daca “profita” de maica-sa si mai face si un reportaj pe la TVR, succesul e garantat 100%.

Alegerile se castiga in familie!

Daca ne uitam la alegerile din SUA, un punct important sunt actiunile sotiilor care pot sa aduca puncte importante, precum si viata de familie, etc. Si cum Daciana este si ea om politic, deci necredibila in ochii unora dintre alegatori, in fata mamei culoarea politica nu rezista.

 

 

 

 

One response

  1. […] sunt in toi cu tot circul de rigoare. De la Becalizare la Porarizare, de la declaratii destepte ( Ponta: Mi-a zis mama sa nu ma cert cu ei  ), dar fara continuitate, la  asii dintr-un joc de poker ai presedintelui legal dar ilegitim al […]

