PR vs Advertising

Brands2Life si PR Week au lansat astazi cel de-al 6-lea studiu COMMS DIRECTORS.
Majoritatea directorilor de comunicare din Marea Britanie (62%) spun ca prioritar in 2011 este integrarea comunicarii in afaceri ca urmare a faptului ca pietele isi continua evolutia de dupa recesiunea economica.
Mai mult, acestia spun ca integrarea activitatilor de PR este cea mai dificila. In ceea ce priveste activitatile pe care acestia au reusit sa le implementeze anul trecut sunt: monitorizarea twitter, campanii pe retele sociale, monitorizarea blogurilor, campanii pe twitter, si relationarea cu bloggerii.

Ce e si mai interesant este ca abordarile creative vin destul de des din partea departamentului de PR, depasind cu mult agentiile de publicitate. E adevarat ca agentiile de advertising livreaza, dar e si normal, cel putin la nivel executional sunt imbatabile. Insa daca cuantificam toate cele de mai jos in care se mentioneaza PR iesim mai bine in ecuatie😛  Exagerez, evident.

 

Pentru mai multe detalii intrati pe www.commsdirectors.com

%d bloggers like this: