92% dintre PR-isti folosesc Twitter pentru a-i gasi pe bloggerii relevanti

Potrivit unui studiu din Marea Britanie publicat pe the red rocketcand vine vorba de a gasi bloggeri carora sa li te adresezi cele mai populare tooluri sunt Twitter (92%) si motoarele de cautare (87%). Datele de baze precum Social Media Library (n.r- un soi de Zelist pe bani) sunt foarte rar folosite (10%) si pana si Technorati este folosit de doar 26% dintre PR-istii care se ocupa de blogger engagement. Se pare ca a te uita prin Blogroll-ul bloggerilor este o metodamai practica de a gasi noi bloggeri relevanti.(71%).

Principalii factori luati in considerare atunci cand iti alcatuiesti o baza de date cu bloggeri sunt: relevanta (99%), numarul de articole recente (68%) si numarul de comentarii (48%). Chestiile legate de SEO si Google Page Rank sunt mai putin importante pt PR-isti (14% si respectiv 36%).

Autorul articolului este surprins ca doar 53% dintre PR-isti trimit comunicate bloggerilor. Mai mult, doar 28% dintre PR-isti stau de vorba cu bloggerii atunci cand acestia au vreun articol negativ despre vreun client. Twitter este apreciat cel mai mult de PR-isti deoarece este mai usor de folosit si mentinut. Si intalnirile offline cu bloggerii sunt importante pt PR-isti, 44% din acestia se intalnesc uneori cu bloggerii. Din pacate, continua autorul, 15% admit ca nu s-au vazut niciodata cu niciun blogger si doar 7% spun ca in viitor poate se vor intalni.

Mai multe detalii pe the red rocket: 92% of PRs use Twitter to find bloggers for outreach, according to survey

Voi cum procedati cand va alegeti bloggerii cu care sa vorbiti/implicati in vreo campanie de PR? The almighty Zelist?

One response

  1. Personal ,u Zelist mi s-a parut cel mai usor, ai topul gata facut ramane sa ii studiezi nitel pe fiecare in parte si sa-i alegi.

%d bloggers like this: