Noile reguli de marketing si Relatii Publice

 Daca nu ati citit-o pana acum v-o recomand: Noile reguli de marketing şi PR de DAVID MEERMAN SCOTT.
Autorul vorbeste despre cum sa ajungi direct la clienti prin retelele de socializare, bloguri, comunicate de presa, site-uri video si marketing viral. Mie mi-a placut, are foarte multe exemple. O gasiti in romana pe site-ul editurii Publica si engleza pe Amazon
.

Acu vreo 2 saptamani am citit-o in graba, intr-o zi,  mi-am notat o groaza de idei insa le-am pierdut.  In fine, ideea generala care mi-a mai ramas in cap🙂 este ca acum Relatii Publice trebuie sa poarte un dialog direct cu consumatorii. Lucru nu neaparat nou, insa in momentul in care s-a scris si a aparut prima editie a cartii era o noutate. Cum va spuneam acum ceva vreme noua paradigma in Relatii Publice: Public Relations is about People Relations.

One response

  1. Am citit acum ceva timp in cartea Relatii eficiente cu mass-media de Michael Bland pe care v-am recomandat-o si voua in Carti de Relatii Publice ca Doar unul din zece comunicate de presa este preluat de macar o publicatie si inca si mai putine sunt acceptate de un numar suficient de mare de ziar si reviste………..

