Studentii si guerrilla

Studentii viseaza la lumea vasta a comunicarii. Se aduna saptamanal in organizatii de Relatii Publice si de Comunicare, unde invata si se invata intre ei ce sunt relatiile publice, ce e publicitatea, ce e comunicarea in general.

Mai nou, vor sa stie ce e comunicarea de guerrilla. Din aceasta curiozitate a lor a aparut a opta ediţie a Congresului National al Studentilor la Comunicare, eveniment marca PRIME Romania.

Intre 5 si 7 mai studentii PRIME Romania isi invita colegii din facultatile de profil din intreaga tara la Palatul Parlamentului, pentru a afla impreuna, de data aceasta de la specialistii din domeniu, cum sa exploreze terenul minat al comunicarii de guerrilla.

De ce minat? Pentru ca dincolo de tacticile de guerrilla se pot ascunde atat riscuri comunicationale, cat si beneficii.

Pe scurt, comunicarea de guerilla este comunicarea de impact, agresiva, indrazneata, neconventionala, cu o viteza uluitoare de propagare a efectelor si un public, de fiecare data, atacat pe neasteptate.

Totusi, acest tip de promovare nu este chiar atat de apropiat de razboi pe cat ar sugera numele. In locul unei lupte intre brand si public, e vorba, mai degraba, de incercarile primului de a-l seduce pe al doilea. Comunicarea de guerilla inseamna obsesie pentru consumator, pentru ceea ce il atrage si ce i-ar putea starni interesul. Daca, in general, promovarea pleaca de la caracteristicile brand-ului, in acest caz accentul cade asupra destinatarului.

Asa isi imagineaza studentii comunicarea de guerrilla.

One response

  1. Felicitari pentru articol! Mi-a placut mult.

%d bloggers like this: