Reteta Coca Cola a fost dezvaluita

Coca Cola e sanatoasa! Cel putin asa zice un articol tradus de EVZ dupa thisamericanlife.org- Original Taste

După cum observam ca, in afara de antranilat de metal(metil-n.r), care este o esenta artificiala, reteta “originala” Coca Cola nu contine niciun fel de E-uri.

Bun. Acum un pic de istorie Coca Cola. In aprilie 1985 s-a incercat o noua formula, “New Coke”, insa compania nu era pregatita pentru nostalgia si protestele  consumatorilor. Astfel, dupa nici 4 luni, in iulie 1985 Coca Cola reintroduce formula veche (original taste) si se relanseaza sub denumirea de Coca Cola Classic.

Mergand pe acest rationament, formula Coca Cola Classic este aceeasi de 125 de ani, nu? Singurul ingredient artificial este antranilat de metil. In concluzie, si dupa 125 de ani, Coca Cola este o bautura sanatoasa, fara E-uri. Corect, nu?

Amu’, am si eu cateva intrebari:

1. Subiectul formulei Coca Cola este de actualitate? Sunt sute de articole pe internet despre asta si toate se poticnesc in mixul de Merchandise 7X (partea secreta a formulei). Prin urmare, cum se face ca ditai reteta secreta sa fie publicata intr-o carte de bucate proaspat lansata in SUA?

2. Dupa cum zice si un nene, Paul, intr-un comentariu la articolul din EVZ vis-a-vis de lipsa E-urilor din Coca Cola :

Dar cine are interesul ca eu sa observ asta?

Inchei si eu in aceeasi nota ca EVZ cu spotul TV pe care il puteti vedea de ceva vreme pe micile ecrane:

One response

  1. […] de curând înștiințare pe Facebook de la unul dintre prietenii mei de existența articolului Rețeta Coca Cola a fost descoperită. L-am citit cu interes, date fiind articolele postate de mine în ultima perioadă, și pot spune […]

