CSR-ul Petrom

Incep prin a ii felicita pe cei de la GMP si Graffiti BBDO pentru castigarea contului Petrom de CSR. Au fost 3 ani in care au ridicat stacheta atat in ceea ce priveste nivelul campaniilor cat si cea a implicarii civice. Provocarea este cu atat mai mare acum. Insa – urmeaza intotdeauna un INSA🙂 – pe mine ma frapeaza un lucru.

Cum s-ar numi daca ceea ce vedem la televizor nu prea se pupa cu realitatea? La carte zice ca e manipulare. Eu nu merg pana acolo ci doar as clasa-o la neglijenta in serviciu. Nu contest ca ceea ce face Petrom cu Tara lui Andrei si miile de copaci plantati nu sunt un lucru bun, eu contest un alt lucru. Impadurirea, ecologizarea prin diferite parti ale tarii si poluarea in partile de extractie a petrolului si a gazelor naturale.

Ca sa nu o lungesc prea mult, despre ce este vorba. Drumul meu spre “tara” exista un drum (DJ601) care trece prin niste terenuri de unde se extrag gaze naturale, mai exact drumul intre Roata de jos si Poeni.

Ce se petrece aici? Pai, unu la mana, au si au avut loc lucrari de schimbare/modernizare a unori tevi prin care trec gaze, iar acum de-a lungul drumului se observa din loc in loc devarsari/scurgeri de deseuri.

Doi la mana, aici nu stiu daca e neaparat treaba lor, dar nu am vazut niciodata atatia stalpi de electricitate/telefon sau ce dracu or mai fi, campul e practic impanzit de stalpi dezafectati sau nu.

Revenind la ce spuneam la inceput, una spunem si alta facem !  Repet, eu o vad doar ca o neglijenta in serviciu🙂

P.S: Data viitoare cand ma duc la “tara” promit ca fac si poze!🙂

