un titlu

Lunea trecuta, la filmari. Marti la Cluj, plecat cu o juma de ora intarziere de pe Baneasa, seara m-am intors, dar pe Otopeni din cauza conditiilor meteo. Miercuri, a usual day, doar masina ne-a fost bushita in parcarea din fata blocului. Joi plecat din tara. Cu 10 minute inainte de imbarcare suntem anuntati ca vom pleca cu intarziere. In avion, la ziar scrie ca va fi greva. Ajuns la destinatie, cazat. La TV zice ca de luni e greva. Sambata cel mai misto concert. Duminica plecam sa vedem ce e zborul anulat de luni din cauza grevei. Ne dau bilete marti. Marti, zbor anulat. Ne dau bilete la Tarom. Stat in aeroport 5 ore pe banii lor. Super! Check in. Trecem de control. Asteptam imbarcarea. 45 de minute pana la plecare/decolare si nu ne-am imbarcat. 30 minute, asteptam in continuare. 15 minute, ma duc la personalul de la poarta prin care trebuia sa trecem si ii intreb daca s-a intamplat ceva…o sa avem intarziere? Raspunsul e sec, romanesc: Da! Atunci de ce nu ne anuntati ca e! Pai, nu e nicio intarziere, mai sunt 15-20 de minute! Dupa 15-20 de minute cand ar fi trebuit sa decolam se face anuntul ….va rugam sa poftiti la imbarcare! In sfarsit plecam dupa 40 de minute intarziere. Ajungem pe Otopeni! Din intamplare imi sare in ochi, 1 euro la exchage in aeroport e 3,6 lei, dar cu 0% comision. Respir linistit! :)) Iesim, baietii cu taxiuri ne asalteaza! Taxi domnu’? Eu intreb cat? El zice 70 lei! Eu zic ca nu! Luam Fly-ul! Pe DN1 cu 100 /h. Stanga, dreapta…soferul nu semnalizeaza. Dar e dragutz, ne da covrigi si ne face rezumatul stirilor! Ajungem acasa! 55 lei! Dar acasa parca nu e acasa! De fiecare data cand ne intoarcem din concedii facute afara ne apuca nostalgia si deprimarea! De ce aia pot si noi nu! De ce in Cluj primarul poate sa nu dea banii  companiilor de dezapezire daca vede zapada adunata aiurea pe starda sau trotuar si la noi nu! De ce la ei oamenii fug dupa tine 300 m sa iti spuna ca ti-au dat indicatii gresite si ca isi cere scuze (via Dobro). De ce la ei ies toti sau pe rand sa dea zapada din fatza blocului/casei ? De ce la ei, banda 1 e banda 1 si banda de stanga nu e banda de dreapta? De ce la ei au metrou de la aeroport pana in centru? De ce la ei sunt bazine/sali de sport/ parcuri si multe alte locuri de vizitat si unde poti sa iti intinzi patura pe iarba daca ai chef. De ce la ei, chelnerul/vanzatorul iti zambeste si te saluta cu urari calde!

In concluzie, ei au cultura Binelui Comun pe cand noi avem cultura Ba pe-a ma-tii! Ei au atitudinea de invingatori noi de persecutati si necajitii si neindreptatitii lumii! Ei au drepturi, noi obligatii caci drepturile tale ti le poti baga in fund, chiar aici in tara ta! Afara suntem mielusei si uluiti de stilul de viata si nivelul dezvoltarii! Aici pretindem respect, ne batem cu pumnii in piept ca ne-am castigat democratia si libertatea! Nimic mai adevarat! Insa ca sa ai parte de respect trebuie sa oferi respect fata de cei de langa tine!

Am totusi si o vorba buna. In urma reclamatiei facute la Primaria Sectorului 2 am primit si un raspuns:

Prin mail-ul înregistrat la Primăria Sectorului 2 cu nr. 9944/2010, sesizaţi neridicarea deşeurilor rezultate în urma executării lucrărilor de reabilitare termică la blocul P7 din şos. Mihai Bravu nr. 64-88.
Vă facem cunoscut că s-a intervenit la SC Electrica Serv SRL, constructorul care execută lucrările de reabilitare termică la blocul P7, în vederea ridicării urgente a deşeurilor şi salubrizarea zonei.

Si intr-adevar au facut curat…au ridicat cele doua containere de gunoi…dar mizeria a ramas!🙂

Inchei cu un mic citat din spoturile TV de la Petrom: Romania va progresa prin bun simt si responsabilitate!

2 responses

  1. wow. ce mi se pare ciudata este ca tie ti-au raspuns la reclamatie. am facut si eu o sesizare catre primaria sector 2 pe data de 19 octombrie 2009. nu mi-au raspuns nici pana acum! Deci…se poate?!

  2. si eu m-am mirat. chiar a doua zi mi-au trimis mail ca reclamatia s-a inregistrat si ca voi primi un raspuns. Eu ma asteptam sa il primesc in 30 de zile, l-am primit intr-o saptamana.

