M-AM SATURAT DE MIZERIE

Asa m-am bucurat cand am vazut cate blocuri din Bucuresti s-au bucurat de marea reabilitare termica intr-un timp relativ scurt. M-am bucurat si cand vecinii mei de bloc de pe strada Calusei colt cu Oborul Nou au inceput in luna octombrie aceasta procedura. Dar a venit luna decembrie, a venit si un pic de frig, un pic de fulguiala si mi-am zis ca poate pana cand vor putea termina ce au inceput or sa faca un pic de CURATENIE, cu toate pandemiiile care se perinda prin lume acum.

DAR NU! Iarna mai ca a trecut, dar MIZERIA A RAMAS! DOVADA MAI JOS!

Alte poze la mine pe Facebook

One response

  1. […] totusi si o vorba buna. In urma reclamatiei facute la Primaria Sectorului 2 am primit si un raspuns: Prin mail-ul înregistrat la Primăria Sectorului 2 cu nr. 9944/2010, […]

