mesaje pentru mare

Logo_micIn Marea Neagra mai traiesc doar 5 dintre cele 26 de specii de pesti cu importanta comerciala.

Mesaje pentru Marea Neagra este un proiect de sustinere a Institutului National de Cercetare – Dezvoltare Marina “Grigore Antipa”, in incercarea de repopulare a Marii Negre si de refacere a habitatelor de mare interes pentru conservarea speciilor marine.

Proiectul Mesaje pentru Marea Neagra isi propune sa prezinte realitatea Institutului National de Cercetare – Dezvoltare Marina “Grigore Antipa”, singurul care poate contribui la salvarea speciilor marine din Marea Neagra, si sa stranga fonduri pentru dotarea acestuia cu echipamentele necesare studierii si reproducerii speciilor amenintate cu disparitia. Aceste specii vor fi protejate si se vor putea inmulti in afara mediului lor natural de viata, pentru ca apoi sa repopuleze apele Marii Negre.

Daca ai vreun mesaj mergi aici: www.mesajepentrumare.ro

Proiect initiat de 4ACE.

4 responses

  1. Interesant post la fel si video.. N`am stiut.

  2. Cineva trebuie sa ajute marea ca anul asta cred ca am vazut peste 10 cazuri de delfini morti pe malul marii noastre, unul murind in bratele celor care ar trebui sa il salveze dupa ce un grup de oameni a terorizat saracul animal care era pe moarte

  3. eu am vazut acum trei ani un delfin mort pe plaja in Costanta..e foarte trist. Ma bucur macar ca exista un Institut care are vointa sa faca ceva (ca nu primesc fonduri si nici un ajutor din partea statului, e altceva). Din moment ce eu personal nu pot sa fac mare lucru, mi se pare normal sa ii ajut pe ei! Procentul acela de 2% poate merge catre Institut?

  4. Foarte interesant proiectul, era nevoie de asa ceva. Pacat ca autoritatile nu se implica…

