strada corbeni nr 3

Ma plimbam cu nevasta mea pe strazi zilele trecute si daduram de aceasta cladire magnifica pe strada corbeni nr 3 din Bucuresti, sectorul 2.

Mi-ar placea ca vechile cladiri din Bucuresti sa aiba pe fatada cladirii, pe undeva, la vedere, ce-i cu ea…de cand, a cui, informatii. Se poate????????🙂

Din fericire, la o simpla cautare pe google am gasit articolul care avea sa imi astampere setea: Arhitectura atipica in Bucuresti: strada Corbeni numărul 3

Se cunosc puţine despre acest imobil. Se stie ca a fost construit inainte de 1895, iar in anul 1911 proprietar era capitanul Alexandru Ionescu. Din anuarul Bucurestiului din 1918 aflam ca apartinea Bancii Colentina.

2 responses

  1. Si ar mai fi frumos sa se rezolve candva si problema cablurilor suspendate. Cam greu sa mai poti gasi o cladire frumoasa, sa vrei sa o fotografiezi si sa nu ai cabluri care sa strabata cadrul si sa-ti strice imaginea… deh… vise…

  2. norocul meu ca nu fac poze de catalog ci doar pt sufletelul meu. dar chiar si asha sunt iritante…asta e…visam in continuare…sau pentru norocosi…le scoatem cu photoshopul🙂

