ce-are sula cu prefectura?

Citesc pe jurnalul.ro un articol scris de un jurnalist cu mult zel condeistic: Cum omori o idee nobila cu exces de PR Autorul este revoltat de greselile de ortografie din prezentarea sustinuta la lansarea programului Banca de alimente a Crucii Rosii si de faptul ca sunt niste interese ale unor supermarketuri si banci in spatele unei cauze nobile.

Eu vin si spun ca cel mult PR-istii care s-au ocupat de eveniment pot fi acuzati de propaganda, adica afirmatiile declarate in mod pozitiv nu se pupa cu realitatea negativa si cel putin de bad management de organizare. Dar a spune ca din cauza unui exces de PR strici o cauza nobila mi se pare prea mult si prea exagerat.

E ca si cum as spune ca din prea mult exces jurnalistic familia unei victime afla de la ei de moartea copilului lor sau cum mass media din lipsa de informatie se substituie judecatorilor si autoritatilor comptente si ofera judecati de valoare, taie si acuza, pe scurt sunt partinitori.

Nici asta nu mi se pare normal. Si in cazul lor as putea spune ca sunt interese la fel cum zic si jurnalistii ca in spatele programele de CSR sunt interese prin care  companiile vor sa manipuleze populatia. Ceea ce nu inteleg ei este ca prin orice program de CSR toata lumea are de castigat. Da, si compania, dar mai ales comunitatea. It’s a win win situation!

Va recomand cartea Spirala tacerii de Noel-Neuman.

One response

  1. Mie asta cu supermarketurile mi-a placut cel mai mult. Auzi tu, au tupeul sa faca donatii.

    Eu zic sa scoatem steagurile rosii de prin sertare si sa defilam pe strada strigand: “Jos capitalistii nenorociti! Jos dictatura imperialismului!”

%d bloggers like this: