bizoo_n vinde kilometri de povesti

Baga solo de chitara…tata… n-o lasa sa moara!

bizoo_n, fratele unui amic de-al nevestei mele pleaca in iulie pana in Mongolia si inapoi: Ukraina, Rusia, Mongolia, Kazakhstan, Kyrgystan, Tajikistan, Uzbekistan, Turkmenistan, Azerbaijan, Georgia, Armenia, Turcia si Bulgaria, calare pe un BMW F650GS Dakar. Da, ati ghicit are nevoie de bani. Ce ofera el in schimb? POVESTI, citez:

Dau asa – un kilometru pe zece centi, ceva mai mult decat “a penny for one thought”. Adica cincizeci de euro pentru 500 de kilometri, cu tot ce spuneam mai sus ca inseamna ei. Stai, stai, tu ala din fundul salii, nu te ridica sa pleci, ca n-am terminat. Povestea lor se scrie fara ca vreunul din noi, eu sau tu, sa-si propuna asta, si te asigur ca oricum vei avea parte de ea intr-un fel sau altul. Te intreb doar daca vrei sa fii tu insuti parte din ea, daca vrei sa-ti apartina o parte din poteca mea, atat. Si da, stiu ca de banii astia tu faci doua mii de kilometri, cel putin la fel de frumosi ca cei pe care ti ofer eu. Stiu asta la fel de bine cum stii si tu ca eu nu despre asta vorbesc.

Restul detaliilor le gasiti aici sau apasand pe bannerul de mai jos

Later edit: mai sunt 5 pachete de 500 de km. 🙂

