brandurile de lux si social media

Becca Caddy se intreba acu ceva vreme daca brandurile de lux ar trebui sa se foloseasca de social media. Ea a observat ca nu multe high fashion brands sunt reprezente in social media. Si de ce nu ar fi daca exista in mod clar consumatori/clienti potentiali ?

Exista totusi unele branduri de lux ce sunt prezente in  social media – Louis Vuitton ,  “Love by Cartier” are profil pe Myspace si alte branduri ce au profil pe  Facebook.

Prin definiţie brandurile de lux sunt o nisa si, desi, dorite de multi, sunt concepute doar pentru a-i atrage pe acei care si le si pot permite.

De aici si intrebarea: de ce specialistii in comunicare doresc sa genereze o conversatie online in masa?

Prin urmare, pentru ca un brand de lux sa aiba o prezenta puternica online, spune autoarea,  trebuie ca regulile sa fie un pic re-evealuate. Daca exlusivismul creaza un brand misterios si aspirational el trebuie mentinut ca atare, si prin urmare de ce nu se creaza o comunitate online de elita? Desi social media nu este restrictiva in mod inerent, de ce sa nu fie exlusivista daca se pastreaza valorile brandului? Atunci, conversatia se poate crea natural, dar cu persoanele potrivite.

PRgossip puncteaza si ea modalitatea prin care social media online este utilizata in lumea modei.

Is curios sa vad ce branduri de lux vor avea succes/vor fi eficiente prin social media. Este twitter, facebook, blogul eficient pentru brandurile de lux? Targetul acestor branduri, cum se zice, stau pe net? ce branduri de lux de la noi le vedeti reprezentate in social media?

%d bloggers like this: