PR-ul, un must-have in criza

Rolul relatiilor publice in cadrul deciziilor de management a crescut in ultimele sase luni, considera aproape o treime (64,5%) dintre specialistii de PR intervievati din randul celor mai bune 200 de companii din Romania, in cadrul celei de-a doua editii a studiului “Crizele anului”, realizat de agentia Rogalski Grigoriu Public Relations si publicat miercuri.

Detalii pe www.anti-criza.ro

2 responses

  1. In ultima perioada s-au tot vehiculat doua scenarii pentru aceste vremuri de criza: unul in care avem nevoie de PR si comunicare intr-o masura poate mai mare decat pana acum, iar celalalt in care aceasta necesitate se va reduce intr-o oarecare masura. Stau si ma intreb in care dintre cele doua scenarii jucam avand in vedere numarul mare de oameni care au fost disponibilizati din acest domeniu de ceva timp. (si din nefericire vorbesc in cunostinta de cauza).

  2. @anca: nici unul din cele doua scenarii nu se exclud unul pe altul. ambele sunt valabile. primul este de dorit pentru a iesi cu bine din criza, al doilea este reactia prematura a companiilor care nu vor sa inteleaga ca PR-ul le face bine.🙂

%d bloggers like this: