interviu cu PR-ist: Adela Nicoara, PR Manager, Millenium Communications

Adela Nicoara, PR Manager, Millenium Communications

1. Ce te deranjeaza cel mai mult la un ziarist?
M-am gandit de foarte multe ori la intrebarea asta si chiar nu-mi vine niciun raspuns si nici n-as vrea sa generalizez. Punctual de-a lungul timpului m-au deranjat si enervat probabil mai multe lucruri la cate un jurnalist in parte, dar acum chiar nu pot sa emit o sentinta.

2. Care e cea mai buna metoda de a te contacta?

Prin intermediul e-mailului sau al telefonului. Contactele mele sunt si pe blogul Millenium Communications.

3. Crezi ca majoritatea jurnalistilor urmaresc miscarile conturilor de PR sau folosesc doar informatia pe care o primesc pe mail/tel?

Exista jurnalisti foarte bine informati cum exista si jurnalisti care nu se documenteaza deloc. E nedrept sa-i bagi pe toti in aceeasi oala si sa generalizezi.

4. Ai avut/ai facut vreodata vreun proiect/munca de jurnalist? Daca da, cum a fost ca si experienta?

Am lucrat ca si reporter si prezentator la radio: Radio Cluj si Radio Jet FM (Franta). Experienta de la Radio Cluj a fost foarte frumoasa, a fost primul meu loc de munca unde am invatat o gramada de lucruri si cel mai important, sa lucrez cu oameni care stiu meseria de jurnalist si sunt profesionisti in domeniu. Din experienta de la Radio Jet FM am invatat ca poti sa faci jurnalism si radio oriunde in lume, sa vorbesti in limba romana intr-o tara straina, atat timp cat exista un sef suficient de nebun incat sa-ti propuna sa faci o emisiune in limba romana si ascultatori care te asculta si carora li se pare interesanta emisiunea ta.

5. Care ar fi primul sfat pe care i l-ai da unui jurnalist?
Nu sunt buna la sfaturi si imi vine greu sa cred ca un jurnalist ar vrea sa urmeze recomandarile mele🙂

6. Ai participat sau poti recomanda un curs/seminar de PR training?

Cel mai bun training la care am participat a fost mereu in cadrul agentiilor la care am lucrat de-a lungul timpului. De participat, am participat si la seminariile din cadrul PR Award si din cadrul PR Forum.

7. Urmaresti blogurile/site-urile de PR sau care au legatura cu alta agentie?
Da, imi place sa aflu ce se intampla in jur si implicit in celelalte agentii.

8. Care sunt acestea sau ce retele sociale folosesti? ce id-uri ai?
Cel mai des urmaresc si scriu la PR Progress. Dintre retelele sociale folosesc facebook unde am acelasi ID ca si numele meu🙂

3 responses

  1. Am si eu un sfat. Incearca sa mai raresti interviurile. Sunt foarte interesante si le citesc cu mare placere, insa le poti face si le poti pastra pentru mai tarziu. As vrea sa vad mai multe articole despre PR insa.

  2. @decebal: si interviurile acestea sunt despre PR🙂 Ce anume te-ar interesa?

  3. Nu stiu, evenimente, articole scrise de oameni implicati in PR. Vroiam doar sa spun ca dupa cum vad, numarul de comentarii la interviuri nu este foarte mare, in primul rand pentru ca nu prea ai promovat blogul. Daca pui toate interviurile in primele saptamani, dupa un timp nu vei mai avea sarea si piperul.

