interviu cu PR-ist: Simona Bogdan, PR Manager BitDefender

La sugestia Silviei am hotarat sa facem un duplex, pe langa cele luate jurnalistilor, acum luam la intrebari PR-istii.🙂

Simona Bogdan, PR Manager BitDefender

1. Ce te deranjeaza cel mai mult la un ziarist?
Lipsa de interes fata de anumite propuneri, care desi interesante, sunt tratate cu raceala din simplul motiv ca respectiva companie nu a contractat spatiu de publicitate.

2. Care e cea mai buna metoda de a te contacta?
e-mail, telefon, retele sociale, blog etc.

3. Crezi ca majoritatea jurnalistilor urmaresc miscarile conturilor de PR sau folosesc doar informatia pe care o primesc pe mail/tel?
Nu cred ca urmaresc in mod deosebit. Sau cel putin, cei cu care colaborez eu sigur nu urmaresc conturile de PR. Ei folosesc fie informatia primita de la noi, fie informatii suplimentare gasite pe Internet. Sunt ocazii in care acestia revin cu lamuriri, completari sau verificari ale informatiile disponibile pe net.

4. Ai avut/ai facut vreodata vreun proiect/munca de jurnalist? Daca da, cum a fost ca si experienta?
Natura jobului implica si o oarecare asemanare cu munca unui jurnalist. Si noi mai facem interviuri, editoriale, advertoriale samd, dar nu la nivelul sau complexitatea celor derulate de un jurnalist cu norma intreaga. Este o experienta epuizanta. 🙂

5. Care ar fi primul sfat pe care i l-ai da unui jurnalist?
Sa promoveze mai mult lucrurile pozitive venite de la o companie, nu neaparat sa astepte/speculeze acele informatii care o pot pune intr-o lumina nefavorabila, doar de dragul unui subiect “senzational”. Poate accent mai mare si pe promovarea produselor romanesti. Avem multe cu care ne putem mandri si noi. (aici poate sunt un pic subiectiva🙂 ).

6. Ai participat sau poti recomanda un curs/seminar de PR training?

Am participat da. Unele dintre cele mai interactive si efervescente sunt cele organizate de Evensys.

7. Urmaresti blogurile/site-urile de PR sau care au legatura cu alta agentie?

Intotdeauna.

8. Care sunt acestea sau ce retele sociale folosesti? ce id-uri ai?
Citesc constant PR Week, Anything Goes Marketing, AdWeek, strategist.ro, cele mai importante site-uri romanesti de profil si bloguri de profil, romanesti si internationale. Ca si retele sociale folosesc Twitter, LinkedIn, Plaxo, Facebook, sau mai nou lansata platforma romaneasca iKonect.ro (dupa cum vezi sunt mare urmaritoare de produse romanesti🙂 ).

%d bloggers like this: