Jurnalisti vs PR

Citisem articolul lui Emilian cu sfaturi pentru PR si initial am vrut sa comentez si sa ii zic ca are dreptate. Insa m-am razgandit. Mai apoi, primesc acest newsletter: Throw the Curve! in care se vorbeste despre 2 articole ale lui Rohit Bhargava, blogger si ceva executive pe la Ogilvy.

Ei bine, Rohit, scria prin ianuarie 2009 despre What All PR People Should Know About Journalists:

  • Your BS (bullsh*t ) is obvious – este evident ce a vrut sa spuna
  • Timing trumps all – uneori tre sa te focusezi mai putin pe mesaj si mai mult pe livrarea la timp a acestuia. De aceea, urmareste-i pe twitter/facebook, etc si vaneaza oportunitatea
  • Reputation matters – jurnalistul tine minte daca ai fost prompt sau daca l-ai dus cu zaharelul atunci asteapta raspunsurile ieri de la 10,00
  • Features are not as important as an angle – uneori mai trebuie si o poveste pe langa toate datele alea cool
  • Speed and contactability can make the difference – abilitatea de a fi always on prin intermediul platformelor de social media.
  • Peer pitching works – este bine ca jurnalistul sa te considere un egal si nu o persoana angajata sa aranjeze interviuri

Mai apoi, azi imi place vorba asta, Rohit vorbeste si despre What Journalists Should Know About PR People:

  • Our own client’s time isn’t always ours
  • Sometimes we have to dump you for a better offer too
  • Cancellations are worse for us than for you
  • The angle you’re looking for isn’t obvious
  • Your promises become our promises
  • Remember all the great stuff we do for you – ghost writting🙂


%d bloggers like this: