Relatii Publice: efortul planificat de influentare a opiniei publice prin buna reputatie

Citeam in RSS reader-ul meu articolul lui Stuart Bruce despre polemica creata pe Twitter de un alt nene, Jed Hallam, despre SEO si Relatii Publice.

Ei bine, nenea Bruce, mi-a readus aminte de una din definitiile Relatiilor Publice, o definitie ce nu trebuie uitata nicicand, nici macar atunci te trezeste careva din somn🙂 :

Public relations is about reputation – the result of what you do, what you say and what others say about you”.

Mi-aduc aminte cum ca acu ceva vreme vorbeam despre cele 400 de definitii ale Relatiilor Publice si despre functia manageriala a PR-ului. Ce au totusi in comun cele unshpe’ definitii ale Relatiilor Publice? Vorbesc despre PR ca un instrument de strategie.

In concluzie, subscriu la o chestie reiterata de Stuart Bruce:

It isn’t just about awareness. Not much in there about media relations, social media, events, advertising, SEO etc – because they are all simply tools of the trade.

%d bloggers like this: