blogurile au un impact mai mare in decizia de cumparare

A aparut in PR Week un articol care zice ca Blogs making a bigger impact at the point of purchase, study finds

Consumatorii se decid sa cumpere pe baza informatiilor adunate de pe site-urile de shopping online, bloguri si  site-uri de social networking, potrivit unui studiu realizat de  Ketchum si Universitatea Southern California’s Annenberg Strategic PR Center. In acelasi timp, TV  locala si nationala isi pierd din impactul asupra consumatorilor, spune acelasi studiu.

Cum o fi la noi? Voi pe ce va bazati decizia de cumparare?

————–

Publicitate:
Cand ajuti cineva zambeste! Fa o donatie pe www.cinevazambeste.ro de minim 1 leu sau suna la 0900 900 012 (Romtelecom) 2 euro/apel si fa niste copii fericiti!

—————

4 responses

  1. nu mai stiu unde am citit ca aproape 80% din tineri sunt influentati in preferintele pe care le au pentru anumite branduri de cei din jurul lor

    pe sistemul… ai incredere mai mare in recomandarea personala a cuiva pentru ca: X a testat si iti impartaseste din experienta lui, pentru ca aspiri sa fi ca X, ai incredere, samd…

    cam pe acelasi sistem functioneaza si blogurile, adica exista o relatia cumva personala intre cititor si blogger
    deci e cumva firesc sa existe o tendinta de genul asta

  2. @gibzie: e cumva pasul urmator de la word of mouth la word of mouse?

  3. sunt deja acolo
    si o sa fim din ce in ce mai mult

%d bloggers like this: