top dailybusiness cu cei mai influenti 25 de oameni din advertising

Cand am vazut alerta Dailybusiness am zis mamaaaa. Topul a fost realizat dupa niste criterii, nu spun cum va las pe voi sa cititi:

Topul celor mai influenti 25 de oameni din advertising-ul romanesc a fost realizat de catre DailyBusiness.ro pe baza mai multor criterii, printre care cifra de afaceri a companiei conduse, contributia adusa la formarea si dezvoltarea industriei, forta de negociere in piata si potentialul de a modifica peisajul publicitatii romanesti, din punct de vedere strategic, dar si de distributie a bugetelor, in urmatorii ani.

Daca e sa o iau dupa crietriile lor atunci cei mai influenti ar fi directorii din agentiile de media si directorii departamentelor de marketing, ei au mana pe robinetul cu bani. Ar fi fost frumos ca acest top sa fie doar cu oamenii din agentiile de publicitate, creativi, CS, CEo, etc si nu domeniile conexe. In fine, un alt clasament care va induce lumea in eroare. Mai ales cu ultimele doua pozitii: Dan Chisu si Rasvan Popescu. Great!😦

PS: Cred ca Naumovici se oftica, el ar trebui sa fie pe primul loc. :))

3 responses

  1. […] sunt cei mai influenti oameni din PR? By Andrei Chirica Dupa modelul dailybusiness m-am gandit sa fac un sondaj: cei mai influenti oameni din […]

  2. ce inseamna ma intai influenti? ce influenteaza sau daca influenteaza? trend setteri? castiga un pich doar prin rostirea numelui? sunt un brand- ca naumovici? zici naumovizi zici leo burnett adica… intai ar trebui stabilit tipul de influenta. asta e boala cronica a diverselor manifestari publicistice de afaceri de tot felul, totul se leaga de cifra de afaceri- aceasta determina influenta, no really! care e legatura? foarte bine punctat, sunt de acord, cei ami influenti sunt atunci oamenii de marketing, directorii cu vraful de rapoarte financiare in fata.

    pt mine: naumovici ca a baut la barul maica-sii pana la 29 de ani, apoi a facut ca leo burnett sa fie egal cu numele lui, ca mi-e drag ca e inca normal, cu bunele si relele lui si ca ma influenteaza atunci cand vorbeste. cel putin, ma face sa ma mai uit o data la seinfeld.

    2. eliza rogalsky pentru ca am descoperit-o la emisiuena ad couture. si mi s-a parut iarasi normala, deja normalitatea e factor de influenta in ce ma priveste, din ce in ce mai greu ajung sa descopar oameni normali .

    Nu stiu cine pe cine influenteaza in publicitate, ei se stiu mai bine, eu stiu deocamdata doua nume care imi vin imediat in cap cand e vorba de agentii. sper ca mai exista.

  3. @tease: pe mine naumovici nu ma face sa ma uit la seinfeld, are niste glume bashite, pardon, si uneori parca nici nu stie cu ce e episodul… cu restul sa zicem ca sunt de acord

%d bloggers like this: