Multumesc

Cati oameni mai stiu sa zica multumesc? Ieri, am fost sa imi ridic cazierul de la politie. Nu trec peste faptul ca m-am dus dimineatza pe la 9 si ceva si m-a luat un tan’major in primire,:

– Unde?

-Pai, sa imi ridic cazierul!

-Programul e de la 11,30!, imi zise el autoritar.

– Pai, doamna mi-a zis sa vin ieri intre 14-16 sau incepand cu urmatoarea zi de la ora 8,30.

– Dom’le dar tu nu stii sa verifici programul?

– Nu, devreme ce doamna mi-a zis sa vin asha!

– De la 11,30 e programul!, si tan’major a plecat.

Revin pe la 18,50, imi zic, sa vezi ca nu ma mai lasa sa intru ca s-a inchis. Intru, aceeasi intrebare, alt grasun.

Ajung la ghiseu, scot timbrul fiscal de 1 RON pe care am uitat sa il aduc si bonul dat de ei.

– Multumesc ca nu ne-ati uitat cu timbrul!

– Ahhh, oooahh, hhhuhhhh?!!??? Cu placere!

– Va rog sa verificari datele, trebuie sa fie perfect!

M-am uitat.

– E perfect! O seara buna!

Cand ai zis ultima oara MULTUMESC!

One response

  1. Dar ce te faci cand vrei sa zici multumesc si cineva pur si simplu nu accepta?
    Am anuntat un prieten drag ca urmeaza sa ne intalnim pentru ca vreau sa ii multumesc pentru cateva aminitiri, lucuri…vreau doar sa ii multumesc.
    Si…nu vrea sa auda asta. Nu inteleg…Sunt putine cuvinte care au putere chiar daca nu sunt spuse la timp, sunt cuvinte care pur si simplu nu merita sa se piarda. “Multumesc” si “imi pare rau” sunt cele mai importante. De ce sa nu vrei sa le auzi? 😦

