exPR managerul de la Realiatea TV si-a deschis agentie

Fostul PR Manager de la Realitatea TV, Lavinia Rindasu, acum Udrea🙂 si-a facut agentie specializata pe guerrilla PR, Streetwise PR.

Mai jos gasiti ce ne-a zis Lavinia pe mail:

Dati-mi voie sa fiu sincera ( poate si usor patetica..dar sper sa ma intelegeti) si sa va marturisesc ca mi-a lipsit colaborarea cu voi. Daca pana acum va scriam cu drag despre proiectele Leo Burnett sau Realitatea TV, iata ca a venit vremea sa va scriu si despre proiectul meu de suflet, Streetwise PR.

Am atasat un comunicat despre ceea ce se doreste a fi aceasta noua agentie infiintata, dar asta mai mult de dragul protocolului. In realitate, insa, v-as povesti un pic despre infiintarea acestei “a nu-stiu-cata agentie de relatii publice”.

Pe scurt, am infiintat Streetwise PR, prima agentie de guerrilla PR de la noi din tara. Nu pentru ca n-as fi considerat ca sunt indeajuns de multe agentii de relatii publice pe piata autohtona (pentru ca slava omnului, sunt destule, iar unele dintre ele sunt si foarte bune), ci pentru ca simteam ca exista loc si pentru un pic de “indrazneala” in domeniul asta.
Exista o vorba: “pune o cravata unui clown si nimeni nu va observa; pune un nas rosu unui tip imbracat business si toata lumea va observa”. Cred cu convingere ( si imi bazez impresiile mai ales pe ceea ce se intampla pe pietele de afara) ca numai facand ceva cu adevarat istet si usor iesit din tipar mai poti trezi interesul oamenilor din jur. Comunicate de presa stie sa scrie oricine. Putine sunt, insa, lucrurile despre care sa povestesti amuzat sau intrigat prietenilor tai.

Asadar, noi asta vom incerca sa facem – sa cautam exprimarea ideilor intr-o maniera indrazneata, nepasatoare chiar fata de regulile PR-ului conventional. Mai exact, sa nu “stalcim” ideile, doar pentru ca ele nu se incadreaza in tiparul relatiilor publice clasice.

Nu ne-am propus sa fim competitorii nimanui, nici sa participam la festivaluri, nici sa obtinem cine stie ce cifre de afaceri. Din fericire pentru noi, ne permitem luxul de a ne alege clientii dupa “chipul si asemanarea noastra”. Ca atare, clientii nostri vor fi oameni isteti, simpatici, cu simtul umorului si indeajuns de indrazneti incat sa incerce si alta abordare, nu doar “cararea batatorita, cheia marilor succese”. Nu vom cauta nici sa ne “inghesuim” prin presa. Atata timp cat nu am inventat nimic nou in lumea relatiilor publice, cat n-am elaborat nici o teorie, preferam sa “stam in banca noastra”. Altfel, nu am face decat sa
reproducem, pentru a suta oara, dar cu alte cuvinte, acelasi lucru pe care l-au spus multi altii inainte…doar de dragul PR-ului ( personal).

Mai mult, am hotarat ca indiferent de specificul campaniilor pe care le vom desfasura, sa facem cel putin un lucru bun celor din jur ( nu spun societatii, pentru ca nu vor fi intotdeauna proiecte de CSR). Cu ajutorul clientilor nostri, vom cauta, de fiecare data, sa ramana ceva in urma noastra, nu doar o monitorizare bogata si ceva bani in plus. Vom lucra cu artisti, pentru ca ne plac si ii respectam, vom lucra cu organizatii non-profit din acelasi motiv, vom cauta sa dam o mana de ajutor tuturor celor care au ceva frumos de spus, dar n-au intotdeauna resurse pentru a lucra cu gigantii industriei.

Avem si un site pe care vi-l recomand cu caldura spre descoperire: http://www.streetwisepr.ro. Site-ul nu a fost conceput in ideea de a ne vinde serviciile. Este doar un punct de plecare pentru cei carora ideea le-a fost suficienta pentru a “prinde”  mesajul.

O zi frumoasa tuturor,

Lavinia Udrea

3 responses

  1. Domnle, atatea agentii de pr noi, cand numarul de clienti ramane tot acelasi. wtf?!

  2. Nu numarul constant de clienti ar fi problema ( sa zicem ca ar fi mereu acelasi..desi nu este), ci faptul ca cei mai multi dintre ei sunt “intepeniti”, nu risca, nu mizeaza pe creativitate..si, cel mai trist, sunt incredibil de usor de pacalit de catre agentiile clasice de PR. Acestea prezinta o lista coplesitoare de servicii ( toate la fel, crede-ma..) formulate cat mai pompos si fitzos…Te lasa cu impresia ca agentia face si ce nu s-a mai facut vreodata in lume…In realitatea, clientii oricum nu inteleg decat 2 – 3 dintre servicii ( Media Monitoring, Internal PR, Crisis Management…), pe acelea le si solicita….Si toata lumea crede ca agentia stie sa faca un milion de lucruri ( chiar si clientii ), cand, de fapt…toate fac acelasi lucru dar cer fee-uri proportionale cu notorietatea.

%d bloggers like this: