Survey: Tech PR 2008

Am gasit un studiu mai vechi de anul acesta, aprilie 2008, despre PR-ul pentru sectorul tehnologic, IT&C, tech, sau cum doriti sa ii spuneti. Au raspuns 300 de senior PR din Marea Britanie la cum este vazut PR-ul in organizatia lor, la presiunile carora trebuie sa le faca fata, etc. Studiul este realizat de Rainer PR, o agentie britanica de relatii publice ce activeaza mai ales in domeniul tehnologiei.

Respondentii au trebuit sa raspunda la unele intrebari de genul:

1. Care este grija cea mai mare dintr-o zi?

2. Cum evalueaza importanta diferitelor tipuri de media?

3. Ce credeti ca are de castigat mai mult business de care va ocupati?

4. Cat de bine este integrat PR-ul in strategia de marketing?

5. Cum evaluati un PR de succes?

6. Ce inseamna o campanie de PR ideala pentru tine?

7. Care crezi ca sunt barierele/obstacolele care iti stau in cale pentru a obtine “good PR”?

8. Monitorizezi campaniile de PR ale competitiei?

Voi reda doar unele din concluziile studiului:

  • PR-ul este din ce in ce mai apreciat. 61% din respondenti au fost de parere ca activitatea lor este mai bine vazuta decat in trecut.
  • Media traditionala isi pierde din impact.
  • Creativitatea este cheia, elementul central, de a castiga/retine clientii.
  • O data ce un produs inainteaza in “lifecycle” trebuie folosit o media mai diversificata. Ceea ce se traduce prin din ce in ce mai multe campanii integrate.

Daca aveti rabdare puteti descarca studiul direct de aici.  Acuma sper sa aveti si rabdare sa il cititi🙂

Have fun and enjoy!

%d bloggers like this: