adevaratul blog de relatii publice

Pe vremuri cand eram mai apropiat de cei de la ARRP le propusesem sa isi faca un blog. SG a fost de acord, am si rezervat domeniul, am facut blogroll-ul, categorii, etc. Trebuia sa se inceapa scrisul propriu-zis. Am intrebat cine ma ajuta? Mi s-a recomandat sa le zic pe grupul lor de blog si sa ii invit sa scrie. Rezultatul? Au trecut vreo 2 ani de zile timp in care am scris singur acel blog care ulterior a fost directionat spre acesta, mai personal si profesional. Mi s-a parut normal sa pastrez si numele blogului, facea parte din pozitionare. Dar iata ca dupa 2 ani ARRP-ul a reusit sa convinga niste voluntari sa le faca treaba si anume sa scrie un blog. Din pacate e doar un apPRentice, dupa cum singuri isi spun.

Le doresc multa bafta! Mai au multe de facut, insa vor fi suficienti cei care ii vor indruma🙂

4 responses

  1. Va multumim pentru urari si pentru articolul dedicat🙂

    Exista insa o afirmatie asupra careia trebuie sa ma opresc:
    “ARRP-ul a reusit sa convinga niste voluntari sa le faca treaba si anume sa scrie un blog”

    Blogul este proiectul grupului de voluntari apPRentice (scris corect cu doi “p”), a luat nastere din propria noastra initiativa si este scris in numele nostru.🙂

    Multa bafta va dorim si noi!

  2. Ma bucur pentru voi, departamentul de e-PR al grupului de voluntari pentru ARRP.

    Numai bine!

  3. Andrei, personal am fost membru in Consiliul de Conducere in toti anii de care vorbesti tu. Din aceasta pozitie pot sa iti spun ca nimic din ce ai spus despre ARRP nu poate fi atribuit Asociatiei, ci doar cel mult unor indivizi, care eventual s-au folosit de numele ARRP.

    1. Nu am fost niciodata informat despre orice fel de propunere de colaborare ai fi facut, care sa implice un blog.

    2. Este regretabil ca niste copii, generosi, entuziasti si probabil cu toate calitatile din lume, au folosit numele ARRP fara niciun fel de legitimitate.

    3. Daca urezi succes ARRP-ului si nu unui grup de copiii entuziasti, asta inseamna ca imi urezi succes si mie si celorlalti membrii din conducerea aleasa a organizatiei. Totusi, nu ai de ce face asta, pentru ca, asa cum ti-am spus, suntem complet straini de tot ce scrii tu in acest post.

  4. @Dragos, da este adevarat ca nu poate fi atribuit Asociatiei, insa acei indivizi reprezinta asociatia🙂

    in fine, e o poveste veche pe care vreau sa o dau uitarii.

    astept inca acel ARRP care sa ma reprezinte🙂

