Cica jurnalistii sunt naspa

Se pare ca fiecare padure are uscaturile lui, si noi in PR si media.

Sally Whittle, un jurnalist freelancer din UK scrie pe blogul ca unii jurnalisti sunt chiar naspa rau. Redau mai jos parti traduse din articolul ei.

Sally  Whittle a avut un proiect de PR si le-a propus unor jurnalisti de la ziare nationale povestea/stirea. ce-au facut acestia, i-au raspuns: “That’s not a story”.

Mai departe, au fost cativa jurnalisti care desi i-au spus ca nu ii intereseaza subiectul au revenit intrucat editorilor li s-a parut ok subiectul. Insa – si aici e toata frumusetzea, care mi s-a mai intamplat si mie- sa scrie ea vreo 800 de cuvinte si sa trimita articolul ca sa il mai retuseze ei putin. Bineinteles intr-un dead-line.🙂

Un alt jurnalist i-a cerut sa aranjeze un interviu cu clientul dar sa ii faca rost de contacte si de la concurenta, sa ii furnizeze o lista de studii si statistici pentru articol. Si cica acest raspuns l-a primit de la mai multi.

Mai mult, a furnizat informatii suplimentare la vreo 6 jurnalisti si doar unul singur i-a multumit pentru acestea.

Intrebarea e: la noi se intampla asa ceva? Mie unul mi s-a intamplat sa mi se ceara sa scriu singur stirea, am si fost intrebat daca nu am contacte la concurenta si nu prea mi s-a multumit pentru informatiile suplimentare😦

2 responses

  1. Mie mi se cer informatii suplimentare aproape mereu. Ceea ce nu ma deranjeaza, prefer materialele cu analize si evaluari, in loc de copy-paste. Nu mi s-au cerut date de contact ale concurentei, cel putin pana acum s-au descurcat singuri jurnalistii. Mi s-au cerut insa date de contact de la clienti ai nostri pentru a introduce si parerile lor in material. Cel putin in zona IT, jurnalistii sunt in general ok .. se vede insa cine este incepator pentru ca atunci mai apar si gafe🙂

  2. Da, sunt cazuri si cazuri…n-am zis nici eu si nici autoarea ca asha sunt toti. Dar parca nu iti pica bine cand ti se intampla de mai multe ori…
    Ma rog, cum ziceam, fiecare padure cu uscaturile ei…nimeni nu e perfect

