cum naiba raspunzi unui atac online?

Ma framanta, ma chinuie intrebarea asta de multa vreme.

Acum totul pleaca de la un articol de pe Business Standard unde fosti angajati ai unei agentii de PR se rascoala. Apoi bloggerii incep sa scrie ca urmare a unor sesizari in comentariile blogurilor (Mihnea, Subiectiv, Cyberculture).

Si am sa completez cu ce i-am zis si lui Mihnea:

O pozitie oficiala e cu dute vino. E ok pt ca dai niste lamuriri, dar cin’se scuza se acuza. Si doi, dai apa la moara pentru un nou set de comentarii care va creste traficul articolului si indexarea pe google.

Apoi, daca nu raspunzi se intampla ce s-a intamplat acuma, incep bloggerii si scriu.

Ce e de facut? Ar fi nimerit niste comentarii ale unor persoane multumite.

Undeva in blogul asta se gaseste si un alt comentariu de-al meu:

Adevarul se afla undeva la mijloc, acum depinde de ce parte a liniei esti. Si eu am lucrat acolo, si eu am stat aproape 3 luni insa nu din cauza volumului mare de munca, mie chiar imi placea asha, ci din alte motive profesionale. Tot ce pot sa spun este ca acolo am gasit o echipa foarte misto, dornica sa invete si sa-si faca treaba cu pasiune.

8 responses

  1. […] A scris şi Andrei Chirică pe tema asta. George Hari a zis treaba asta in data de Wednesday, July 2nd, 2008 la 1:54 pm. […]

  2. Dupa ce am vazut toata povestea stau si ma intreb…nu a platit Elena Olteanu in fata dorintei de sange a jurnalistilor anti-pr, care au gasit inca un moment in care sa arate cat de lipsit de necesitate este acest serviciu, pentru niste zmei ca ei?

  3. @Mihai: Daca ai apucat sa mai citesti cate ceva de prin blogul acesta ai sa vezi ca atitudinea jurnalistilor fatza de pristi e cam asemanatoare. Insa tot in acceptiunea lor, pr-istii sunt un rau necesar🙂

  4. Eu nu cred că sunt unul dintre cei care cred că PR-ul nu ar trebuie să existe, mai ales că predau la o facultate unde se predă PR.

    Numai că sunt unele agenţii de PR în RO care par buticuri la colţul străzii. PR-ul azi înseamnă mai mult decît comunicat de presă. Înseamnă o relaţie onestă cu jurnaliştii, înseamnă recunoaşterea punctelor slabe ale companiei, abordarea diferită a jurnaliştilor etc.

    Cum să nu fie PR-ul util? Păi de unde ne mai tragem şi noi cadourile?🙂

  5. Aha, deci d’aia suntem noi buni la casa omului🙂

  6. poate madam olteanu isi face o noua firma: 4Strutul, ca in afara de capul in pamant nu prea mai are ce face🙂

  7. orice situatie are o solutie

  8. […] Mai demult scriam despre criza de la 4 ace si puneam o intrebare, care este inca valabila: cum raspunzi unui atac online? Cu alte cuvinte managementul crizei. Rohit Bhargava, Digital Strategy & Marketing Ogilvy 360 […]

