despre premii

Am evitat sa scriu despre premiile luate de agentiile romanesti la Sabre Awards. Dar cum sunt Gigi contra iata ca o sa scriu:

The Practice:

* Platinum – campania de PR a anului – Ziua Barbatului –
* Gold la sectiunea Industrii, categoria Food&Beverages – Ziua Barbatului
* Gold la sectiunea Arie Geografica, categoria Eastern Europe – Ziua Barbatului
* Alte 3 Nominalizari – campania “Bucurestiul Respira” pentru Carpatcement (categoriile Corporate Social Responsibility si Real Estate and Development); campania “Iunie – luna impotriva obezitatii” pentru Reductostart/Abbott Laboratories (categoria Eastern Europe).

Rogalski-Grigoriu:

* Gold – campania Daruieste din inima (Asociatia React si LaborMed Pharma) – (categoria Educatie publica)
* Alte 3 nominalizari – campaniile “Un brad pentru toti romanii” pentru Millennium Bank (categoriile Eastern Europe, Publicity Stunt) si “Deloitte 15” pentru Deloitte Romania (categoria Marketing Communication – Business to Business Marketing)

GMP PR:

* Gold – campania “Zidul Indiferentei” pentru Fundatia Sensiblu (categoria Publicity Stunt)
* Gold – campania “De ce iubim Bucurestiul” pentru Apa Nova (categoria Community Relations)
* Nominalizare – campania “Dragoste fara griji” pentru SECS (categoria Europa de Est)

McCann PR:

* Gold – Lansarea Coca-Cola zero pe piata romaneasca (categoria Consumer Marketing – New product)

Nu cunosc prea bine criteriile de jurizare dar cu toate acestea am si eu mici nelamuriri/observatii:

1. Nici o campanie romaneasca castigatoare la Sabre nu este o campanie exclusiv de PR.

2. La categoriile importante nu s-a luat nici un premiu (cu mici exceptii) majoritatea campaniilor cu adevarat importante au fost doar nominalizate. Premii la categorii speciale pentru europa de est si arie georgrafica sunt premii de consolare.

3. GMP-ul a fost singurul cu premii cat de cat ok, dar cu De ce iubim Bucurestiul ? come on !😦 Care a fost partea de PR? Care a fost relatia cu bucurestenii dupa campanie?

4. Cred ca stirile cu Zidul Plangerii din RSS redearul meu (300 de bloguri si site de stiri) mi-au cam scapat. La fel si cu o parte din cele nominalizate:Dragoste fara griji, De ce iubim Bucurestiul, Deloitte 15, Bucurestiul Respira. Sau stirile de Media & Advertising se pun?

5. De Cola nu mai zic nimic. Promovare de produs, simplu ca buna ziua. Plus ca e Coca😉

In fine, ma opresc, ca ma apuca groaza.


2 responses

  1. Cred ca stiu si baietii din juriul festivalului sa evalueze doar componenta de PR din contextul campaniei.

  2. Mihnea, de aia am zis ca o sa fiu gigi contra🙂

%d bloggers like this: