despre una presa

M-am suparat iarasi pe una presa. Sa va spui: Ieri am avut conferinta de presa. Lume importanta invitata sa vorbeasca (Alcatel, Dial Telecom, Walter Services, etc), date misto despre piata de call center din Romania.

Ce credeti ca facura presarii mei? Au confirmat ca vin, care pe mail care pe telefon, si nu mi-au mai venit. Cum au putut sa sune pentru confirmare la fel puteau sa sune si sa imi spuna ca nu mai vin.

Uneori ma intreb, presarii acuza mai mereu ca pristii sunt neseriosi, mint prin omisiune, nu dau raspunsurile la timp, ca zic una si fac alta, etc. Insa, stiti vorba aia: mai intai uitate la tine in curte si apoi la vecini!

Nu mi-a venit sa cred ca presarii mei ma minteau pe fatza:

Eu ora 10,00: Salut, mai vii?

J: Da, sunt pe drum! Ajung in 5 minute

E: ok, te astept.

Peste 10 minute rog o colega sa sune si de data asta stupoare, acelasi jurnalist/i: Bai, nu pot sa ajung, imi pare rau, m-au chemat in redactie.

Si faze din astea mi s-a mai intamplat cu inca vreo 5-6 jurnalisti. Culmea e ca nu a fost o exceptie, se intampla destul de des astfel de lucruri.

Stau si ma intreb, le e mai comod sa scrie din comunicatul de presa decat sa isi ia informatia de la prima mana?

