pisicile mele

Eu si prietena mea ne-am luat weekend-ul trecut nu una, ci doua pisici.🙂

5 responses

  1. Sa-ti traiasca. Am si eu unul gri tarcat, dar e mare insa-mi aduc aminte ce deliciu era ca bebe. Sa te bucuri de ele🙂

    Cum le cheama si e vreuna fetita? Ca vrem si noi urmasi de la Mitsubishi si nu-i gasim o doamna potrivita.

  2. Multumim, deocamdata nu prea ne lasa sa dormim noptile, se joaca non stop. Sunt 2 fratiori, Mitzi si Bosfor🙂 Din pacate noi o sa ii castram mai incolo pentru a evita o fabrica de pui.🙂

  3. am si io o pisica, la fel de frumoasa ca cele din poze. a mea e alba si o alintata. uneori uit ca e in casa. nu mai zic de cate ori am inchis pe dinafara, pe geam.😀

  4. nice…sa-ti traiasca…sunt dragute🙂

  5. ce pisici dragutzi imi plac mult de tot pisicile :*:*:*:*poop la ele

