pr la un ceai cu studentii :)

Aseara am avut onoarea de a participa ca vorbitor🙂 la un eveniment/seminar organizat de prime romania despre bloguri, instrumente de relatii publice.

Alaturi de Antonio Eram (weblog.ro) am incercat sa le oferim studentilor prezenti o viziune cat mai larga despre ce inseamna blogul si felul in care acesta poate fi utilizat de o companie. Bineinteles ca au ramas multe intrebari si lucruri nespuse. Insa intr-un domeniu in care ce e valabil azi maine nu mai e, este foarte greu sa cuprinzi tot in 2 ore. Cum spunea si Antonio, despre bloguri poti vorbi zile intregi si sa nu termini niciodata.

Eu am vorbit despre blogurile de companie si blog pitching. Sper ca m-am facut inteles.

PS: Multumesc organizatorilor pentru invitatie si mai ales pentru ceai😉 A fost o experienta foarte interesanta pentru mine.

4 responses

  1. Mi-a placut mult ce ai avut de spus miercuri seara. Cu toate astea, inca sper sa fie posibil blog pitchingul pentru idei misto🙂
    Succes cu initiativa “fara cianura”!

  2. multumesc. give a vote then!🙂

  3. I already did😉

  4. Madalina Ivascu

    hmm.. intamplator se face ca sunt anul 3 la Jurnalism si stiintele comunicarii si tocmai imi deschis un magazin de ceaiuri si accesorii, Demmer Tea House pe Str Academiei nr.9, in spatele Arhitecturii. Va fi gata pe 10 noiembrie:)

    va astept cu mare drag. Madalina

