Cum reactionezi atacurilor de pe bloguri?

Studiu de caz:

1. Totul a plecat de la acest anunt.

2. A degenerat asha si mai apoi asha

3. Reactia companiei o gasiti tot pe linkul de la 1.

OK. Ce trebuia totusi facut?

1. Raspunsul companiei nu trebuia sa fie atat de transant pentru ca daca li s-a intamplat unor oameni atunci problema intr-adevar exista.

2. Daca s-a dat un raspuns pe acel blog trebuia sa existe unul si pe blogul companiei.

3. Trebuia ca in raspuns sa fie mentionat si ceva de genul ca se va cerceta.

De ce am ales sa scriu? Pentru ca uneori se intampla si astfel de cazuri, si apoi pentru ca este un bun exemplu pentru gestiunea crizelor de pe bloguri.

Voi ce ati facut in cazul companiei?

PS: Mihnea sa stii ca nu am nimik cu tine🙂

3 responses

  1. E un caz interesant.

    1. Am verificat – majoritatea celor scrise in acel post erau aberatii. De la relatarea intamplarilor pana la descrierea anumitor colege de la HR. Si mi se pare ca s-a zis asta.

    2. De ce sa le facem trafic si sa le acordam atata atentie DUPA ce li s-a oferit un raspuns cat se poate de coerent de catre directorul de creatie?

    3. I s-a oferit din prima o solutie (aparent) aspirantului la job-ul de copywriting?

  2. N-as vrea sa ma bag unde nu-mi fierbe oala, dar daca tot s-a ajuns la euristici politicoase pe “blege”… topicuri de genul: “dar pe mine de ce nu ma place lumea”, as dori sa adaug 2 lucruri:

    1. Eu, si probabil multa alta lume nu ar fi publicat un astfel de articol pe blog. Domnul, in cauza, a facut-o insa! De aici decurge a doua chestiune.

    2. Nu-i mare lucru ca a publicat articolul, e insa mare lucru ca a primit feedback si comentarii care subscriau la parerea lui negativa despre McCann Erickson. In consecinta o pozitie de genul “De ce sa le facem trafic si sa le acordam atata atentie DUPA ce li s-a oferit un raspuns cat se poate de coerent de catre directorul de creati” – nu mi se pare neaparat corecta. Cred ca i se putea raspunde cu mai multa atentie, cat sa vada netplimbaretii ca celor de la McCann Erickson le pasa de a oricui parere (mica sau mare; pozitiva sau negativa). Parerea mea!

  3. […] cum naiba raspunzi unui atac online? Ma framanta, ma chinuie intrebarea asta de multa vreme. […]

