Web 2.0 este mai folositor companiilor mici decat celor mari

BrandRepublic publica azi o stire in care se mentioneaza ca Web 2.0 este mai folositor companiilor mici decat celor mari.
Astfel, doar 8% din IMM-uri londoneze au o strategie de marketing online in pofida faptului ca web 2.0 este mai util firmelor mici decat celor mari.

Acelasi lucru se poate spune si despre IMM-urile romanesti. O strategie de marketing online este mult mai ieftina, iar o tehnologie web 2.0, gen blog, poate aduce notorietatea de care un business are nevoie sa devina mare si profitabila. Insa online-ul in Romania nu este inca pe deplin inteles de managerii companiilor, ei prefera campanii clasice TV si nu un site de CRM sau un blog. Pentru ei aceste notiuni sunt prea noi si din pacate nici noi, “specialistii” nu prea stim sa ne vindem ideile. Plus, mai e vorba “facem ce vrea clientul”.

2 responses

  1. asta cu “facem ce vrea clientul” – mi-e cunoscuta din pacate😐.

    Altfel, e adevat, internetul in Romania, asa bebeu cum e momentan, ar putea ajuta offline-ul mult mai mult decat o face in prezent. De la: ce misto ar fi sa platim electrica pe net, pana la ce cool ar fi sa-i pot lasa un comentariu CEO-eului de la respectiva firma… fiindca sunt client, fiindca ma intereseaza, fiindca doresc comunicare directa si cat mai putina ierarhie.

  2. Mai ies uni mai batrani la pensie si vin uni cu udei noi si mai deschisi la noile tehnologii. Pana termin facultatea deja vor fi prea multi

%d bloggers like this: