Marketingul word-of-mouth va atinge 1 miliard $ in 2007

Cheltuielile din marketingul word-of-mouth (WOM – campanii desfasurate pe cale orala), la nivel mondial, vor atinge 1 miliard de dolari in 2007, potrivit unui studiu realizat de PQ Media si citat de presa internationala si romaneasca.

Recunosc, e prima oara cand aud de acest instrument de marketing dar pot sa spun ca imi place. O intrebare, acest instrument nu ar putea face parte din marketingul de guerilla? Poate fi inclus intr-un fel in curricula Relatiilor Publice, sau macar in cea a teoriei comunicarii? Caci la o prima analiza logica, fara multa stiinta, ai zice ca WOM s-ar baza pe zvonuri?
Mda, deja stiu ce o sa fac zilele astea. Cercetare🙂

Later edited: La o prima cercetare semnalata in comentariul de mai jos am descoperit ca si la noi exista o agentie de WOM si chiar si un blog.

2 responses

  1. dupa parerea mea, marketingul de guerilla, desi neconventional, ramane totusi marketing traditional, in sensul in care transmite mesajul publicitar de la comerciant – via agentie – spre consumator. in schimb marketingul word of mouth face advertising cu ajutorul consumatorilor si nu catre ei. un studiu recent, realizat de Nielsen Global Survey pe un esantion de 26,000 de persoane a dus la concluzia ca 78% dintre intervievati au confirmat ca au incredere “in recomandarile venite de la alti consumatori, prieteni, cunoscuti”

  2. super…io inca nu m-am apucat de documentare…multumesc de info

%d bloggers like this: