what is next?

Dupa o scurta oprire la 4 ace am zis next. well, i’m the new next pr coordinator.

8 responses

  1. Mult succes Andrei!

    O sa faci o treaba foarte buna, sunt sigura

    Ne mai intalnim la o bere on the next occasion🙂

  2. Next? Cei cu publicitatea?

  3. Congrats ÅŸi să fie într-un cea bun ÅŸi la cât mai multe propuneri care să se transforme în proiecte🙂

  4. sa te auda doamne doamne

  5. Iti inteleg atacurile la campania lui Moisescu (aberatie comerciala).
    Ai lucrat la 4ace si acum lucrezi la next (vezi http://www.vinul.ro/vitriol).

    quote
    ‘Dar oare de ce lipsesc agentiile exclusive de PR, gen 4ace, dc communication, premium pr? Pai, ori au participat si nu s-au calificat ori nu s-au inscris pentru ca au simtit ca miroase.’

    O campanie buna de PR, nu trebuie sa miroasa a PR.
    Tu nu te-ai prins nici dupa.

    De fapt chiar tu imi dai explicatia comentarilor tale puerile:

    ‘Ma numesc Andrei Chirica, lucrez de aproape 4 ani in domeniul comunicarii. Cariera mi-am inceput-o la ziarul Cotidianul in 2003, ca redactor la departamentul Politic (chiar in primul an de facultate ).’

    Sa intelegem ca abia terminasi facultatea?

    PS.

    Vorbesti de blog etiquette si tu opresti comentariile.
    That’s pretty low level dude.

  6. silviu draga,
    cu toate ca nu te incadrezi in topicul articolului, am sa iti raspund, n-am avut nimic cu nici un nominalizat. eu am avut de “impartit” cu festivalul in sine, e prost organizat. am zis destule despre el, si nu mai vreau zic mai multe, prea multa publicitate strica.
    In fine, toata replica ta f. “acida” la adresa mea nu are nici o sustinere, n-ai enuntat nici o idee pertinenta, n-ai facut decat atacuri la persoana, nu ai facut decat niste sofisme ieftine. prin urmare nu o sa ma obosesc sa iti raspund, cine a vrut sa inteleaga a inteles ce am vrut sa spun, cine nu, nu. asta e.
    Iar faptul ca lucrez din primul an de facultate nu inseamna decat ca am muncit mult sa ajung unde sunt si prin urmare poate ca as avea ceva de spus dupa 4 ani de experienta in domeniu.

