premiumpr prezinta :

Premium PR a inceput seria interviurilor cu jurnalisti.
Mici comentarii:
1. initiativa e de stimat
2. primul raspuns mi se pare inacceptabil pentru un jurnalist, redundanta…
3. totusi, cum spun si comentariile, fara un dl/dna X de la ziarul YXC parca isi pierde din valoare si seamana cu niste cursuri. daca tot sunt “jurnaliÅŸti cu autoritate ÅŸi cu experienţă îndelungată” de ce le-a fost frica? e absurd sa crezi ca cineva se razbuna! tot ce a zis dl/dna X se stie de multa vreme si nu s-a suparat nimeni, ca nu au inteles…au crezut ca e vreun jurnalist ofuscat ca nu e pr-ist.

4. Astept interviul viitor, mai profesionist facut, prea pare a conversatie la bere…cu multe aaahhh, iihhh,hmmm, si un pic neclare, neconcise…

Later edited: vaz ca e la moda sa scrii ca piarii e prosti si/sau frustrati.

e bine ca se scrie, dar unde o sa duca toate astea…se va intampla ceva? cine va avea urechi sa auda?

2 responses

  1. n-ai inteles ideea: nu am scris ca piaristii sint prosti, ci a fost un raspuns la insemnarea lui Alex Filip, care spunea ce nu-i convine de la jurnalisti.
    oricum, ca idee, finalul articolului meu e cel mai important: uscaturile sint cele mai multe de ambele parti. in fine…

  2. Alex, am inteles ideea. Am vazut si finalul articolului si sunt de acord cu tine, fiecare cu uscaturile lui. Stai linistit, nici mie nu imi vine sa ma laud cu padurea de piaristi sau de jurnalisti.

