Circa 8% dintre americani deÅ£in un blog – studiu

In media-advertising de ieri, a fost o stire despre un studiu american cu privire la bloguri.

NEW YORK, 5 septembrie – Circa 8% dintre americani deÅ£in un blog, loialitatea faţă de acest mediu fiind relativ ridicată în Statele Unite, unde 46% dintre persoane vizitează în mod regulat aceleaÅŸi jurnale online, potrivit unui studiu realizat de Synovate, informează site-ul mediabuyerplanner.com. Numărul de americani care deÅ£in un blog – 8% – este surprinzător de mare, dacă se ia în calcul faptul că, în urmă cu câţiva ani, foarte puÅ£ine persoane ÅŸtiau ce este blog, remarcă studiul. ÃŽn prezent, 90% dintre americanii cu vârste de 25-34 de ani ÅŸtiu ce este un blog. ÃŽn funcÅ£ie de sex, există mai multe femei care scriu un blog decât bărbaÅ£i. ÃŽn ceea ce priveÅŸte vizitatorii blogurilor, 43% dintre ei au remarcat publicitatea de pe acestea, tinerii cu vârste de 18-24 de ani au fost cei mai mulÅ£i (61%) care au făcut acest lucru. Circa o treime dintre cititorii blogurilor au declarat că au accesat reclamele de pe acestea. Potrivit studiului, blogurile nu înlocuiesc celelalte medii, numai 13% din cititorii de bloguri declarând că alocă mai puÅ£in timp ziarelor, radioului sau televiziunii de când au descoperit jurnalele online.

Studiul complet il gasiti pe site-ul Synovate

One response

  1. […] Business Standard scrie in editia de astazi despre blogurile de relatii publice, articol ce a pornit dintr-o informatie preluata de pe blogul meu. […]

%d bloggers like this: