i’m back

dupa 2 saptamani fara blog iata-ma ca m-am intors printre cei vii.🙂
S-a busit hardul serverului si dupa cum probabil ati vazut deja am pierdut cam 3 luni de blogging. asta e…or sa ma fie cu siguranta si alte articole …multe altele….

ce-am facut eu intre timp?
pai m-am dus un week-end la mare, cand m-am intors m-am trezit dat afara de la munca pe motivul lipsei de comunicare. the true story it is ca nu au vrut sa accepte o marire de salariu si sa ne faca carte de munca mie si colegilor mei. mai mult modalitatea aleasa de a incheia colaborarea a fost una lipsita de etica: mi s-a blocat accesul la calculator, unde aveam documente personale si private: licentza, poze, etc., mi s-a umblat in corespondentza, mi s-au schimbat parole de la conturile de soft personale care din intamplare erau incluse si la proiectele de serviciu.
Nici nu mai am cuvinte pentru aceasta marlanie. As putea sa zic sa va feriti de ei, dar nu o fac, fiecare va suporta consecintele propriilor decizii si chiar le doresc succes….daca ei considera ca asta e maniera normala de lucru intr-o econimie de piata.
In fine, ma opresc aici la a mai vb despre ei cu toate ca as mai avea de spus foarte multe despre ei ca si structura a actionariatului, cat si despre “angajatii lor” voluntari. whatever!

mai departe….ce-am mai facut…nu imi vad capul de treaba…imi renovez garsoniera🙂 …si uimitor…am de terminat vreo 3 proiecte mari pana pe 18 august cand plec in concediu in Italia (ca fapt divers, intamplarea face ca acum am mai multi clienti decat a avut big vreodata, dar asta ramane intre noi). La momentul potrivit o sa si le arat.

intre timp:
tempo a castigat contul posta romana
Ogilvy Action a câştigat licitaţia BTL Sollers PPD (DIAGEO)

5 responses

  1. Întotdeauna cu gust amar experiențele astea.
    Mai ales într-un domeniu în care de propovăduiește etica și adevărul și comunicare și relația pe termen lung.

    Spor și la mai mare!

  2. Stii cum se spune: ideea e sa evoluam si sa luam totul ca pe o experienta care se incheie si una mai buna care incepe (vezi ce diplomatie🙂 ).

    Succes!

    Loredana

  3. bine ai revenit
    imi pare rau sa aflu ce ai patit
    despre ce firma e vorba?

  4. multumesc allen…nici nu stiu daca sa le mai pronunt numele…e in linkul meu dracusorul verde🙂

