Comunitatii, cu drag

Va recomand un articol scris de Emilia Ursachi, Media & Analysis Department DC Communication, pentru Ghidupresei.ro despre Corporate Social Responsabilty🙂

4 responses

  1. da, e interesant articolul la inceput, dar pe urma se pierde in detalii si sfarseste prin a nu zice nimic interesant

  2. nu merge sa raspund pe ghidul presei, asa ca sciu aici:

    pai are si presa dreptate cateodata, frate

    eu mor cand vad comunicate de presa cu “carlig” in care se anunta de la inceput cu surle si trambite: “CSR: compania noastra face si drege”

    dau un exemplu la intamplare, campania agentiei Prais, anuntata cu urmatorul comunicat:

    “Prigat lanseaza proiectul CSR ‘In your 20s. Scene 1. Take 1’ ”

    ce ma intereseaza pe mine, ca jurnalist generalist, ca prigat face CSR?! nu e clar ca voi avea de munca sa schimb la greu comunicatul ca sa-l fac articol pe intelesul tuturor? (in cazul in care ma mai deranjez sa scriu un rand)

    pai fa nene fapte bune daca faci, nu tipa isteric ca e CSR, ca pe oameni nu ii intereseaza ce grozav esti tu decat daca ajuti intr-un fel comunitatea

    la asta ma refeream ca articolul se pierde pe parcurs, in loc sa aduca plus valoare

  3. Pai asta e si ideea – anunti ca te apuci sa ajuti cumva comunitatea. Si chiar daca nu ti se pare atat de relevant sa stie lumea (ceea ce e discutabil – apropo de asta, am prins, saptamanile trecute, o discutie foarte interesanta despre cum CSR-ul nu trebuie vazut ca un tool de PR) – doar n-o sa fii mai fraier decat ceilalti si sa ‘sfidezi’ trendul asta, nu?🙂

  4. interesant si subtil raspunsul lui mihnea si ma bucur ca in sfarsit exista o discutie cu argumente pe teme de CSR

    ideea este ca pasii ar trebui sa fie in opinia mea urmatorii:
    1. Faci un lucru bun pentru societate
    2. Chemi presa sa arati ca ai facut un lucru bun pentru societate. IN NICI UN CAZ NU ANUNTI presa: “uite v-am chemat aici ca am facut asta si asta. stiti cum se numeste actiunea noastra? CSR, adica suntem o corporatie responsabila la nivelul societatii”. Ii iriti pe jurnalisti daca le explici semnificatiile gestului tau, ei nu au nevoie de interpretari, pentru ca le jugnesti meseria si ei oricum au salariu mai mic ca al tau (ma refer la reporteri), asa ca pui paie pe foc, asta o zic din practica, poate ca nu e asa si am dat eu doar de nebuni.

%d bloggers like this: