Adbreak web 2.0

Am fost aseara la Adbreak. Tema a fost interesanta, s-a vorbit despre online. Spun doar online pentru ca s-a vorbit si de bloguri, si de site-uri castigatoare la Internetics, si despre Customers Relationship Management, si despre SEO, si Effie (in fine de webstyler care a facut site-ul effie) etc.

Mi-a placut de Mugur Paun, RM Manager de la MRM Partner (later edited : blogul nu le mai este actualizat😦 )
Ei sunt ce care au dezvolatat site-ul ROM Tricolor si au castigat Internetics pentru cel mai bun site de produs.

Mi-a placut de Dragos Novac si de felul in care a incercat sa le explice celor din sala ce e cu blogurile. Adevarul e ca s-a facut mai multa liniste la discutiile despre bloguri decat la baietii de la MRM. Un pic de aroganta in atitudinea lui Dragos dar deh sunt unii care isi mai si permit. A vorbit despre Metropotam, Urbio, Podio, Argumente.ro, Roblogfest, etc

De nenea de la Webstyler (agentia castigatoare la Internetics in 2006) nu mi-a placut chiar daca era GM, Bogdan Nitu. El trebuia sa vorbeasca de campaniile online. N-am inteles o iota in primele 10 minute, se balbaia prea mult pentru un GM, asa ca m-am ridicat si am plecat, a doua oara.🙂

La prima tentativa mi-a dat Dragos o bere si a trebuit sa o beau🙂

Per ansamblu cred ca a fost ok, multa lume venita sa socializeze mai mult decat sa auda ce e cu online-ul. Deh, pentru pasionati !

