Emag e magie?

Emag e magie? Mie mi se par baietii astia ca sunt o magie proasta. Emag reuseste sa ma dezamageasca pe zi ce trece. Am citit io pe forumuri ca sunt niste incompetenti dar n-am crezut pana nu am patit-o.

Ne-am luat o multifunctionala de la ei. Nu va luati, orice fel de consumabile nu au pe stoc, dureaza 2-3-4 zile pana le aduc.

Acum s-a stricat multifunctionala: de la 2 zile cat au zis ca dureaza diagnosticarea s-a ajuns la 10 zile. Dupa care in 14 zile cat tre sa astept piesele de schimb si probabil inca 10 pana se prind cum se monteaza

La ei nu stie stanga ce face dreapata, trebuie sa ii ameninti tot timpu ca vrei sa vb cu seful lor, sa ii ameninti si sa te rastesti la ei.

Au 15 linii care suna ocupat mereu, azi se ocupa un account de tine maine altu’

So concluzia mea spusa la draci si nervi: EMAG NO WAY ! Go to hell!

