profa’ are blog

Tare rau, ghici ce am gasit?
Ieri am descoperit navigand pe niste site-uri si bloguri tocmai blogul personal, mai mult sau mai putin, al profei mele de logica din liceu, Gabriela Cretu, actualmente deputat de Vaslui din partea PSD😦 delegat la Bruxelles🙂
Niciodata n-am inteles afinitatea ei pentru politica si mai ales pentru PSD, PDSR, sau cum s-o mai fi numind si partidu’

Parte buna e ca e printre putinii politicieni romani care au ales o metoda inovativa, blogging-ul, pentru a comunica. E un lucru imbucurator🙂

Pe de alta parte, blogul arata binisor, are un design ok, cu informatii/stiri formale despre ea in partea stanga si informatii personale informale in partea dreapta🙂

AAA, v-ati facut lectiile? Atunci va las pe voi sa raspundeti la intrebarea profei🙂 despre votul uninominal.

Mie dati-mi voie sa  ma intorc la amintirle mele din liceu acum🙂

