Nici cu ei nu mi-e frica…

Tot mai multi jurnalisti au bloguri, mai toti au cel putin un post in care blameaza “pregatirea si profesionalismul” piaristilor. Dar stiti ce….nici cu ei nu mi-e frica….nici jurnalistii nu sunt usa de biserica, mama corectitudinii si a moralitatii, ca sa nu le mai zic copypasti-isti dupa unele comunicate.
Motivul supararii mele:

Simplu, deplasare in teritoriu, transport, cazare moca…nici o obligatie….confirmari de sa ma doara sufletul,🙂 doar 4🙂

In fine nu e vb aici de deplasare ca de astea ziaristii is satule.

E vorba de ceva ce nu se face. E vorba de principii, nu de jurnalist ci de principii de bun simt valabile la un OM.

ASA, ca sa va zic odata: unii dintre jurnalistii invitati intr-o deplasare nu au mai aparut cu toate ca au confirmat venirea (m-au si sunat sa imi confirme, faxuri alea alea) si le-am oferit detaliile si informatiile necesare.

So, plecarea azi, ora 12, de la sediu organizatiei.

Ora 13,00 baietii mei de mai sus nu numai ca nu s-au mai sinchisit nici macar sa sune ca nu mai vin, dar nici nu au avut curajul sa raspunda la telefon in timp ce o masina intreaga, colegii lor de breasla ii asteptau. Iar culmea, in redactie se stia ca ei sunt plecati in delegatie :))
Nu se face!

In momente din astea ii dau dreptate lui Alex😦

