Vandut…

La muuulti ani, bani si bucurii!

So, Grupul Catavencu a cumparat, dupa cum bine stiti, Iqads.ro😦 (se cam incarca baietii astia de la Catavencu🙂 ). Imi pare rau ca Iqads nu a devenit decat un alt biznis crescut pentru a fi vandut…unui trust important de presa ce-i drept.

Mie imi placeau de ei, cu toate ca aveau unele afinitati pentru diverse publicatii, etc…, mi se pareau liberi si nonconformisti care faceau totul pentru pasiunea pentru publicitate…si care au dat dovada ca se puteau descurca si singuri.
In fine, nu pot sa imi ascund gustul amar ce mi l-au lasat.

Bafta in continuare !🙂

2 responses

  1. La multi ani, Adi:)
    vrem sa crestem, sa devenim mai buni si pt asta avem nevoie de parteneri – cei de la Grupul Catavencu sunt chiar in spiritul nostru.

    Sper sincer sa nu te dezamagim!

  2. la multi ani silvia,
    las’, o sa imi treaca supararea ….candva🙂
    nu cred ca va atinserati limitele astfel incat sa aveti nevoie de un partener puternic….

    i have my eyes on… :))
    baaaaaaaftaaaaaa!

