exista un mod ideal de a concedia un angajat?

Asa ca de sarbatori si an nou : cei de la hr market se intreba care e modalitatea cea mai favorabila pentru ambele parti de a concedia pe cineva?

Ei bine, candva pe unde am mai fost eu mi s-a cerut sa semnez demisia in alb (lucru ilegal😉 ) impreuna cu toti angajatii firmei.. Eu am lungit semnarea hartiei vreo 3 luni de zile …iar cand am semnat-o a fost pe bune, la fel si alti 5 colegi de-ai mei🙂

Nu stiu cum se da mai usor afara, treaba-i grea si delicata, dar stiu cum nu poti sa ma dai afara🙂

2 responses

  1. Eu ÅŸtiu cel mai bine cum să îţi dai demisia. Am 7 până acum, plus o concediere pe motiv că nu m-am mai dus la lucru. Eh? Åži oamenii încă mă mai angajează. Dar gata, de-acu’ nu mai plec, am găsit jobul ideal!

  2. Şi încă ceva, off-topic: îmi place mult cum design-ul blogului.

