urmeaza….un moment publicitar

Va intrebati pe unde am disparut si de ce m-am limitat in ultimul timp doar la articole aparute in presa?

Motivul, motivele sunt cvasi-simple:

– am fost ocupat cu proiectul nostru : gandesc o noua strategie🙂 si aducem pe zi ce trece noi update-uri si imbunatatiri

– un al doilea motiv este chiar unul personal: imi pregatesc lucrarea de licentza . Si ati ghicit este despre bloguri🙂 – blogurile corporate🙂

– revenind la calupul publicitar, pot sa ma laud? Luna asta am avut o crestere de 100% cu ghidulpresei.ro, cum de fapt se intampla de la lansare. Incet, incet nume sonore ale unor firme si agentiile de PR care se ocupa de ele incep sa foloseasca cel mai nou instrument de relatii publice🙂 (ghidul contine o baza de date cu mass-media nationala, dar si cotidiene locale). Deh, doar sunt comunicatele pe gratis🙂

 

 

