Sa imi fie cu iertare

“Pe mine nu ma plateste clientul, ma plateste agentia”, dixit un account de la Graffitti BBDO enervat ca a fost sunat la ora indecenta de 9 seara.

Bravos! Ma inclin in fatza intelepciunii!

O sa imi iau suturi in fund pentru ca zic asta, dar nu concep ca un client service sa fie atat de iresponsabil. Ce te costa sa raspunzi la telefon si sa vezi ce e? Poate era o urgenta!

In fine, nu conteaza….ideea e ca trebuie sa raspunzi, e una din regulile de baza

Pe de alta, parte si clientul ar trebui sa respecte timpul celuilalt si sa nu sune la ore indecente…

Care a gresit mai mult? Si ce e de facut in astfel de cazuri?

One response

  1. E simplu. Te prezinti extrem de calm la managerul BBDO si ii explici serios de ce in viitor vei cauta sa lucrezi cu alta agentie.
    Evident ca clientul este rege indiferent la ora la care telefoneaza. Daca angajatul BBDO vrea liniste atunci trebuie sa se organizeze putin, sa-si puna un robot telefonic si sa raspunda la mesaje atunci cand decide el. Dar poate va aplica asta cand si daca il va cauta cineva de la vreo firma de recrutare …pentru viitorul lui job.

%d bloggers like this: