Premiile pentru PR pun pe jar industria

Distinctiile acordate de Forum for International Communications au incins spiritele. Batalia se poarta in scrisori deschise si pe forumuri.

Editia de anul acesta a competitiei Romanian Public Relations Award, organizata de Thomas Achelis (foto), a fost mai controversata ca niciodata. Laurentiu Daniel Ionescu, Managing Director al agentiei Adentity, perdanta, afirma ca, urmarind evolutia PR Awards de-a lungul anilor, a observat ca una dintre firmele care sponsorizau premiile pleca mereu acasa cu unul, de pilda Connex si Coca-Cola. Ionescu a trimis o scrisoare deschisa organizatorilor, cerind sa i se comunice criteriile si grilele de punctaj care au stat la baza jurizarii.

Pe de alta parte, reactii la premii au aparut si pe forumul Iqads: Ioana Manoiu, directorul de PR al GMP, a certat participantii la discutie deoarece contestau distinctia atribuita agentiei pe baza de „cumetrii“ si a fost secondata de Gheorghe Moisescu, cistigatorul aurului la sectiunea „campanii comerciale“ cu campania Davino.

Articol complet

Nici de aceasta data eu nu comentez🙂

%d bloggers like this: